Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Termin załatwienia |
w dniu złożenia wniosku, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu wpływu wniosku do CEIDG, jeżeli wniosek został złożony poprawnie i przez osobę uprawnioną. |
Osoba kontaktowa |
Klaudia Zubrycka tel. (89) 755 39 05 e-mail: klaudia.zubrycka@gminareszel.pl |
Miejsce załatwienia |
Urząd Gminy w Reszlu |
Sposób załatwienia |
Przekształcenie wniosku w formę elektroniczną i przesłanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, której organem jest Minister Gospodarki. Od czynności organu gminy nie przysługują środki odwoławcze. |
Wymagane Dokumenty |
Wpełniony wniosek CEIDG-1. |
Opłaty |
Wolne od opłat. |
Uwagi |
Jeżeli wniosek będzie niepoprawny w rozumieniu art. 10 ust.1 i 2 ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy organ gminy wezwie do jego uzupełnienia lub skorygowania, wskazując uchybienia, w terminie 7 dni roboczych pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania. |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 06 marca 2018r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 647 z późn. zm.). |